ING Bank Śląski otrzymał nagrodę główną w konkursie Złoty Bankier za najwyższą jakość obsługi. Bank zajął również pierwsze miejsce w kategorii najlepszy bank w social mediach oraz wyróżnienie za dobre praktyki w zakresie bezpieczeństwa internetowego.
ING Bank Śląski został doceniony za jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem - w oddziałach bankowych, internecie, mobile"u i call centre. W badaniu „tajemniczego klienta” przeprowadzonym w pierwszym kwartale tego roku przez TNS Polska i Obserwatorium.biz, zweryfikowano podejście do klienta, umiejętność rozpoznania potrzeb, sposób przekazywania informacji oraz szeroko pojętą jakość obsługi w 18 bankach. Na podstawie sumy wszystkich ocen wyłoniono najlepszy bank. Zwycięzcą badania i zdobywcą tytułu Złoty Bank został ING Bank Śląski.
W ING pracujemy nad budowaniem najwyższej jakości relacji z klientem. Wszystkie jednostki w banku mają wspólny cel - sprawić, aby klienci mieli jak najlepsze doświadczenia we współpracy i kontaktach z nami. Przekładamy nasze hasło „Liczą się ludzie” na naszą codzienną pracę – a tytuł Złotego Banku jest dla nas potwierdzeniem, że przynosi ona efekty – powiedziała Justyna Kesler, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.
Głosami internautów ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w social mediach i otrzymał Statuetkę Złotego Bankiera.
ING Bank Śląski jest obecny w mediach społecznościowych już od wielu lat, na Facebooku, YouTube, Twitterze. Dodatkowo, od zeszłego roku, budujemy własną Społeczność. Ta nagroda cieszy nas tym bardziej, że została przyznana bezpośrednio przez naszych klientów – dodała Justyna Kesler.
W tym roku po raz pierwszy przyznano wyróżnienia bankom ze wzorowymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa internetowego. Nagrodzone zostały ING Bank Śląski, Bank Millennium oraz mBank. Zwycięzcy zostali wyłonieni przez ekspertów, którzy przeprowadzili testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych.
Ta nagroda ma dla nas szczególne znaczenie ponieważ bezpieczeństwo oznacza wiarygodność, zaufanie i reputacja. Zależy nam, żeby stosowane przez nas nowoczesne, a zarazem wygodne rozwiązania, sprawiały, że klienci będą się czuli pewnie powierzając nam swoje finanse - dodała Justyna Kesler.
Więcej informacji na www.zlotybankier.pl.
Złoty Bankier to ranking badający poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i komunikacji w mediach społecznościowych oraz społecznego zaangażowania banków. Organizatorami rankingu są Puls Biznesu i Bankier.pl, partnerami merytorycznymi, którzy przygotowali koncepcję badania i je zrealizowali - TNS Polska i Obserwatorium.biz.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ing-bank-slaski-zlotym-bankiem